Plugg...

Hej och håå!
Förlåt att det varit så glest med blogginlägg men jag har en tenta som jag pluggar till. Kommer ha långa dagar med mycket föreläsningar så kommer inte ha så mycket tid över till att plugga. Därför har jag gjort det i helgen och ska fortsätta även idag! Så lite dött men snart kommer fler spännande inlägg (hoppas jag!). En del har frågat om recept på dolman så det ska jag lägga upp så snart jag kan och så inlägget omförlovningen  så klart haha
Men men! Back to studying...


Kommentarer
Noor

Oh så roligt det ska bli att få läsa mer om förlovningen :)

2014-03-17 @ 15:55:08
URL: http://muslimtjejs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0