We're on!

Heeeeeyyy!!! 

Ya Allah vad längesen det var jag bloggade.  Det känns som att såååå mycket har hänt i mitt liv. 
Jag älskade verkligen att blogga, dela med mig av min vardag och få respons på det jag skrev. 
När jag träffade min man var jag mer upptagen med honom och sakta sakta blev det färre och färre inlägg. Tills jag slutade helt. 

Men till och med min man tyckte om att jag bloggade, så jag vet inte varför jag slutade. Han brukade motivera mig till att fortsätta men jag ville hellre prata med honom än blogga haha. 

Nu har vi varit gifta i ett år och ett halvt så nu klarar jag mig utan honom haha. Jag kan börja blogga igen. 
Jag saknar att kunna dokumentera mitt liv och har därför bestämt mig för att börja med detta igen.

Hur många är med på min resa?! Raise your hand!  ;-D


Kommentarer
Anonym

I am raising my hand upp

Svar: yaaay!
Sara

2016-03-16 @ 17:57:43
Anonym

I dooo! 🙋

Svar: awesome!
Sara

2016-03-16 @ 19:34:22
Anonym

Jaaa! Äntligen :D

Svar: yay!
Sara

2016-03-17 @ 11:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0