Helgen

Godmorgon tjejer! 
Hoppas alla haft en fin helg. Jag själv har varit trött och mått dåligt men försökt njuta av ledigheten ändå. 

I lördags var jag bjuden på babyshower och tvingades nästan dit haha så trött var jag. 
Igår var vi ute och åt och på kvällen hade min man och hans bröder bokat en badminton bana så jag var där och tittade på. 

Nu ska jag iväg på förskolebesök som en del av bedömningen av några barns språkförmåga. 
Måste berätta lite mer om mitt jobb någon dag inshallah.

Ha det fint! 


Kommentarer
...

Jag såg dig i lördags i Sergels Torg med din man. Mashalla ni är så fina ihop.

Svar: Haha tack så mycket så söt du är! jag var väldigt sjuk i lördags men ville verkligen inte missa det så tvingade mig själv i sista sekunden. Om du undrade varför jag såg ut som ett spöke hehe...
Sara

2016-03-29 @ 18:25:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0