Heeeeeeej

Salam Alaikom allaihoooop! Hoppas allt är bra med alla.
Jag har varit såååå upptagen dem senaste månaderna. Med allt från planering, klänningsfix till bröllop, smekmånad och bröllopsresa!! 
Haha japp You heard it! Im a married woman now ;-)
Men nu har det lugnat ner sig lite och nu är all planering och alla fester över alhamdulillah för ALLT! Verkligen! 
Kunde inte ha önskat mig ett bättre bröllop eller en bättre resa. Hela den här sommaren har varit underbar. Stressigt med allt man skulle hinna göra innan bröllopet men en helt oförglömlig sommar är det definitivt. Tackar Gud för allt jag har i mitt liv och för alla nära och kära som finns vid min sida. 
Men men... Nu är jag tillbaka på skolbänken... Sista året på logopedprogramet och sedan tar jag examen. Whoop whoop! 

Kommer inshallah att höra av mig lite oftare. Ni vet att jag har försökt börja blogga igen det senaste året men inte lyckats helt pga av så mycket annat. Men nu hoppas jag att jag kan balansera plugg, hem, man och blogg haha! 

Ha det bra ;-)


Kommentarer
Anonym

Gratttttttttis önskar dig all lycka!!!!!!
Skulle du kunna skriva ett blogginlägg om bröllopet och smekmånaden och om du kan/går bilder från bröllopet elr smekmånaden. Det skulle vara jätte roligt.
Grattis igen 😊😊😊

Svar: Tack så mycket! Ska försöka skriva ihop något efter fredag inshallah! Har några bilder som jag kan lägga upp haha
Sara

2014-09-20 @ 11:52:18
Sh

Stort grattis!! :)

Svar: Tack så mycket!!
Sara

2014-09-21 @ 10:44:07
Syster

Allahum'a Barik! Må Allah (swt) bevara er, och sända hans välsignelser över er! Må ni leva lyckliga och träda in till Jannah tillsammans!
Massa lyckönskningar med all framgång till er, från en syster i tron! :)

Svar: Åhhh tack käraste syster. Så fint sagt! Må Gud välsigna dig :)
Sara

2014-09-26 @ 10:51:12
Noor

Gratttttis finaste! Skriv gärna om ditt liv som nygift, spännande att få läsa :)

Svar: Hej vacker! Tack så mycket :) ska inshallah finna tid till att skriva både om bröllopet, om resan och om mitt nya liv som nygift.
Sara

2014-09-26 @ 21:39:28
URL: http://muslimtjejs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0