M.I.A

Hej allihop! 
Här har det varit tyst va? Haha jag skrev tentan i fredags och åkte direkt hem för att hjälpa mamma. Vi hade nämligen en väldigt stor bjudning på lördagen så både fredag och lördag var vi upptagna med det. Sen idag var jag ute med Hussein. Vi åkte till stan och promenerade runt där. Jag var sugen på en en sak så vi gick runt i en timme för att leta efter stället och till slut gav vi upp och åt något annat istället haha. När jag kom hem sen var vi på besök hos en annan familj tillsammans med mina släktingar och sen på kvällen åkte vi till Max hahaha. Verkligen från ställe till ställe. 
Men imorgon är jag ledig så jag ska försöka blogga lite mer då. 
Nu är det i alla fall läggdags för min del. Godnatt på er!


Kommentarer
zozo

Godnatt :)

2014-04-06 @ 23:39:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0