Pinky Swear?


I will hold that finger supertight for the rest of my life. I promise


Kommentarer
Noor

Så söta mashallah! Hoppas man får se flera bilder :)

Svar: tusen tack finis!
Sara

2014-10-07 @ 20:54:55
URL: http://muslimtjejs.blogg.se
amina

Jättevacker! Vart hade du ditt bröllop?

Svar: Festen var på festvåning Parabolen och vi fotograferade oss utomhus i Bergshamra :)
Sara

2014-12-01 @ 15:43:18
Anonym

Hej! Jag har en fråga om du kan Svara :) när en muslimsk man är gift o är otrogen? Varför tror du han är de? Är de för man är olycklig?

Svar: Hej! Det är en svår fråga. Det kan finnas många olika anledningar. En anledning kan vara att han inte trivs med sin fru, han kanske inte älskar henne eller så älskar henne, men är inte attraherad av henne. Därför söker han sig till andra kvinnor. Det kan också vara att hans fru inte tillfredställer honom eller hur man nu ska säga det. Han kanske är olycklig med henne. Då söker han sig till andra kvinnor för att få det han vill. En annan anledning kan vara att han helt enkelt är en man som inte kan hålla sig till en kvinna och vara trogen till henne för att han blir inte "mätt", vet inte hur jag ska förklara det men vissa män kan sitta med sin fru och ändå kolla på andra kvinnor som går förbi. Han kan ha en underbar fru som tar hand om honom och gör allt han vill men han är ändå en person som har lätt för att springa till en annan kvinnas famn tyvärr. Sen kan en man vara påverkad eller berusad och gör då saker som han inte skulle göra om han var sitt vanliga jag. Trots att det är haram finns det män som dricker alkohol eller tar droger av olika anledningar och kan på så sätt vara påverkade av det.
Otrohet är aldrig rätt. Oavsett vad anledningen är. Att bryta sitt löfte till en person, bryta den tillit som en annan person har givit en är helt fel. Särkilt om det är en person som älskar en och blir sårad av det man har gjort.
Jag diskuterade detta med min man och ingen av oss kan förstå hur man kan vända sig till en annan partner och vara otrogen mot sin man/fru. Jag förstår inte hur vissa kan vara otrogna och sen komma tillbaka till sin partner och se de i ögonen som om inget har hänt.
Må Gud förlåta oss alla...
Sara

2015-01-18 @ 10:10:08
Anonym

Tack så jätte mycket för svaret! :)

Må Gud hålla er ihop hela livet! Bra människor förtjänar allt de goda

Svar: Så lite så! :)
Må Gud välsigna ditt liv och ge dig allt som är gott!
Sara

2015-01-22 @ 17:43:38
salomon

Hej! Jobbar du som logoped nu? Är reporter och vill skriva om hur man blir bemött om man bär Hijab. //Salomon

2015-01-30 @ 17:09:50
Anonym

Såg dig igår i Tensta marknad , ja ville hälsa men d hände inte. Va söt du Vaaaa MashaAlllah ❤️

Svar: Heeyyy! Nä vad kul att höra! ursäkta för mitt sena svar. Nästa gång du ser mig tveka inte kom och hälsa haha blir glad när jag träffar nya människor 😊😊
Sara

2015-09-06 @ 14:18:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0