Sunshine is back!

Heeeej! 
Jag tror att jag bara bloggar när det är fint väder hahah blir på bra energi av vädret så känner att jag vill blogga. Så ni får hoppas att solen är här för att stanna. Idag var vi bjudna på middagstid svärfamiljen. Massa god mat och trevligt umgänge. 
Igår var en Busy day, vi hade möte med en bröllopsfotograf sen var det möte med Husseins handledare och sen åt vi middag och efteråt gick vi på bio och såg the other women. Så rolig film rekommenderar den ;-)
Imorgon blir det henna fest hos en utav mina nära vänner som ska gifta sig i juni! 
Gillar helger där man har fullt upp och en massa planerat haha jag gillar inte att sitta hemma även om det kan vara skönt ibland. Men men nu ska jag gå och hjälpa mamma lite :)





Kommentarer
nora

hej sister har du några bröllop fotografer som du rekomenderar och är nt så dyra

Svar: Hej! Finns många fotografer som är bra men många är dyra och nästan alla har bara manliga fotogtafer. Men det kanske inte spelar någon roll för dig? Jag känner till en atljé som finns i aspudden. De tog mina förlovningsbilder. Men jag letar också efter en bra fotograf som inte tar så mycket och som har kvinnliga fotografer också. Så om du hittar något bra får du gärna säga till :)
Sara

2014-05-21 @ 14:07:32
Anonym

Vad är din budget för bröllopsfotograf? De flesta tar 10 000 uppåt de som tar bra fast jag tycker det e sjukt dyrt!!! Men det kanske är så det kostar? :)

Svar: Ja det är dyrt! Men nu har vi träffat många fotografer och alla verkar ta så mycket minst. Alltså om man vill ha båda foto och video. Vi kom överens med en fotograf i veddesta. Dem heter Ornina foto och video och verkade vara bra.
Vi hade satt Max 10 000 för fotograf men nu blev det lite mer än det faktiskt ;)
Sara

2014-05-22 @ 16:46:41
S

Hej , jag känner en vän som brukar fotografera på fester bröllop mm.. Hon har de som hobby och är sjukt duktig ! Om nån av er är intresserade så kan ni baa medela mig så får ni mit privata meijl tjejen är beslöjad och är från Irak

Svar: Tack för svar! Jag har fixat fotograf alhamdulillah men om någon annan behöver så ska jag försöka tipsa om henne ;-)
Sara

2014-05-23 @ 22:07:25
Anonym

jag vill jätte gärna ha mail till tjejen som kan fotogrfera

Svar: Vet inte exakt vad deras mail är men de heter ornarina foto och video
Sara

2014-08-23 @ 10:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0