Back?

Heeeeeeeeeeeej!!!!
Tillbaka?? Haha förhoppningsvis. Har varit så upptagen (läs: lat) och inte börjat blogga igen varenda gång jag bestämde mig för det. Men nä nu får det vara nog om lathet haha. 
För ungefär ett år sen började jag gradvis skriva färre och färre inlägg och just nu befinner jag mig mitt i all bröllopsplanering! Vårt bröllop är planerat till början på augusti inshallah så det finns mycket att fixa innan dess. Det kanske verkar vara lång tid kvar men Gud vad mycket tid allt tar. Bara att  beställa hem bröllopsklänning tar 5 månader. Jag köpte min klänning från Stockholm brud och fest i Hornstull. De är sååå trevliga, rekommenderar de starkt till alla framtida brudar. 

I alla fall, är på väg till KI nu, vi ska ha utbildning i hjärt-och lungräddning ;-)

Ska försöka ta mig in här och skriva fler inlägg från och med nu. Kram!

PS. För alla som frågade om det var min fästman som bad mig sluta blogga hahaha det är verkligen inte så! Han är den som tjatat på mig att fortsätta blogga under hela den här perioden :)


Kommentarer
Zahra

Hello :)
Roligt att du börja blogga och så kul med bröllopsplaneringen, håll oss uppdaterade älskar sånt😘❤️

Svar: Haaay!
Självklart sötis <3
Sara

2014-02-28 @ 09:20:19
Noor

Jeej så roligt att du är tillbaka :D

Svar: Haha kul att jag fortfarande har läsare <3
Sara

2014-02-28 @ 10:57:26
URL: http://muslimtjejs.blogg.se
Zahra

Välkommen tillbaka! :)
Det är första gången jag är inne på din blogg! Va fin blogg du har! :) och lycka till med bröllopsplaneringen och hoppas du kan dela med dig några intressanta saker och tips angående bröllop :)

Svar: Tack!!
Välkommen hit då och hoppas du gillar mina inlägg. Tack vackraste ska definitivt uppdatera och ge tips och råd :)
Fin blogg du har du med!
Sara

2014-02-28 @ 12:47:17
URL: http://www.zahras.blogg.se
Anonym

Välkommer tillbaka :)
Undrar om du har hijab (verkar som det om man tittar på din bild där uppe) och hur du hittade brudklänning med hijab? Ingår hijaben eller köper du det? Och vad kostarde din klänning? :)

Svar: Tack :)
Ja jag bär hijab alhamdulillah.
Nej jag har bara beställt klänningen men den har inte kommit ännu för de måste sy den i min storlek. Så jag har inte bestämt vilken hijab jag ska ha. Men tror jag ska ha enkel vit hijab med en brudslöja på :) man kan ha en fin vit kavaj på klänningen eller en vit tröja under så täcker man sig bra! :)
Vet inte vad klänningen kostade har inte betalt ännu
Sara

2014-02-28 @ 17:41:31
Meis

Äääääääntligen!!! Välkommen tillbaka solstråle! Nu vill vi ha massor av allt <3 många pussar

Svar: Yaaaay!! Tack vacker <3 <3
Sara

2014-03-04 @ 00:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0