Sjuk.

Hello!
Vilken härlig dag det är. Tyvärr är jag förkyld, har ont i huvudet och är trött i hela kroppen så har svårt med att sätta igång och plugga eller göra något annat vettigt. Men jag har ju tenta på fredag så jag får tvinga mig själv till att fokusera. Det blir bra inshallah

Förresten! Igår var det 1 april. 
Förra året lurade jag Hussein så att han blev jätte arg så i år blev det payback för min del haha. Hans jobb har börjat med ett nytt projekt i Zambia och han lurade mig om att han ska åka ner dit på måndag och kommer vara borta i 3 veckor eller mer. Först var jag superglad för hans skull men sen började det smälta in att han skulle vara borta under en så lång tid. Snacka om att jag fick panik då! Sen flera timmar senare berättade han att det var ett aprilskämt. Hahah såå taskigt!!
Var det någon som blev lurad eller lyckades lura någon annan? 


Kommentarer
Anonym

Hej!
Jag är en 9:a som ska söka till gymnasium om några dagar. Jag undrar vilket gymnasium du gick i. Har den där läkardrömmen/vill få riktigt bra betyg. Vill oxå säga att din blogg e riktigt bra!
Väldigt Tacksam för svar

Svar: Hej! Jag gick i Solna Gymnasium.
Åhh vad roligt att höra. Det är ganska krävande och man måste vara ambitiös och fokuserad från dag ett. Men det är också viktigt att kunna tänka utanför ramarna. Man ska inte känna att man misslyckats bara för att man inte kunde bli läkare tex för deg finns mååånga andra utbildningar som är minst lika bra och roliga.
Men kämpa och plugga ordentligt och fokusera på lektionerna. Inshallah du lyckas uppnå dina drömmar!!
Sara

2014-04-03 @ 11:36:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0