Jag saknar er!!

Jag saknar er och jag vet att ni saknar mig visst?? Hehe nä men jag bar blivit usel på att blogga. Men varje gång jag loggar in till era underbara kommentarer minns jag varför jag älskade att blogga. Man blir så otroligt glad utav er respons och sen är det så kul att bara skriva ur sig.
Känner mig riktigt stressad så där i slutet på terminen och mycket är på gång. Har två tentor kvar där bara en utav är en salstenta och den andra är en hemtenta. Men sen är jag fri och ska skriva flera inlägg om dagen inshallah.
Hoppas alla som ska ta studenten i år har det braaa njut av de kommande dagarna för det är dagar man minns livet ut!
Och alla andra som har det stressigt med plugg o annat nu i slutet det är bara lite kvar och sen är ni lediga. Så lägg ner krutet på det sista nu och sen kan vi pusta ut! :D
Anyways, ska tillbaka till tentapluggandet. Kram på er!


Kommentarer
Noor

Blir så glad när du skriver ett nytt inlägg älskar din blogg :)

Kika gärna alla i min blogg där jag nyligen skrivit ett väldigt läsvärt inlägg om begreppet terrorism och mordet i England på den brittiska soldaten.

Hoppas min kommentar inte stör dig.

Mulsimtjejs.blogg.se

2013-05-26 @ 21:16:16
URL: http://muslimtjejs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0