Jag Lever

Hej alla underbara lojala bloggläsare!
Jag tänkte uppdatera er om att jag inte gått och dött eller något. Jag lever och är fullt frisk förutom att jag är jätte stressad och har varit väldigt upptagen.
Jag har INTE slutat blogga, jag har bara blivit usel på det. Men jag lovar att jag ska börja skriva inlägg igen. Jag har en tenta på fredag så är för närvarande upptagen med den. Men det kommer att vara min sista tenta och därefter blir det bara inlämningar, projekt och praktik! Så då kommer jag förhoppningsvis vara mindre upptagen. Har fått för mycket klagomål nu så jag måste skärpa mig.
Har saknat bloggen!



Kommentarer
Noor

bläddrade igenom, "Program & kurser" boken från Karolinska Institutet, ska snart söka till universitet och då hittade jag en bild på dig, på sida 48 och är rätt säker att det är du då även programmet på den sidan är "Alternativ urval till logopedprogrammet" som du berättat att du sökt via. Ville bara säga det, du ser väldigt fin ut som vanligt också :)

Svar: Heeej!! Haha ja juste den bilden. Tack så söt du är<3
Sara

2013-03-16 @ 11:54:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0