Who are you?

Sunday funday!
Okej jag skriver så mycket om mig själv på bloggen, om min vardag, vad jag gillar och annat som har med mig att göra. Men jag undrar alltid över vilka ni är? 80 % av alla som kommenterar är anonyma och jag respekterar det. Men kan inte ni typ kommentera anonymt/namn, ålder, vilken stad ni bor i och något som ni tycker om att göra. Då kan vi få lära oss lite mer om varandra. Jag vill gärna veta på ett ungefär vilka mina läsare är. Det här är jätte spännande så kommentera och berätta pleaseee ;)



Kommentarer
M

Haha kan tänka mej att du är nyfiken, så här kmr lite om mej :

Jag är en irakisk tjej som fyller 19 i år, går sista året på gymnasiet på IB programmet, och bor i Halmstad. Har bott i Sverige i 12 år och jag älskar att läsa bloggar ( en är en av mina favoriter hehe)

Svar: IB programmet? var tvungen att googla det haha. låter väldigt intressant intressant mashallah. Är undervisningen på svenska då, för det stod på nätet att den brukar vara på något annat språk än svenska.
Sara

2013-01-13 @ 16:34:29
M

"Din är en av mina favoriter" ska det stå

Svar: Tack! så söt du är!
Sara

2013-01-13 @ 16:35:29
warda

Heter Warda från Somalia men född och uppvuxen i Sverige. Bor i Nyköping(vill såååå gärna flytta till storstad ). Pluggar gymnasiet på distans och fyller 20 i om 2 månader(ångest!!)läster ett extra år. Älskar att baka och vill jättegärna resa(har inte lämnat landet sedan 2004 haha). =)

Svar: Nice to meet you! Är det inte jobbigt att läsa på distans? ahhh stackaren skulle få ångest om jag inte hade rest på ett år!
Sara

2013-01-13 @ 18:04:26
A

Jag är en muslimsk tjej som hittade din blogg av en slump, älskar designen o allt du skriver, riktigt bra blogg :)

Jag är född o uppvuxen i Sverige o går andra det i gymnasium i Natur linje som dödar mig. Jag bor i Sthlm.

Svar: Tack så mycket :)Kämpa på snart är det över!
Sara

2013-01-13 @ 18:08:26
A

O går andra året *

2013-01-13 @ 18:09:03
S

Jag äg en irakisk tjej som är 20 år gammal och bor i göteborg. Jag pluggar på uni och läser apotekarprogrammet.. tror jag hittade hit från rgc blogg :)

Svar: Duktig du är mashallah! <3
Sara

2013-01-13 @ 18:10:06
M

Haha, jag svär jag visste det, så synd att det nt e många som vet vad det är...
Undervisningen är på engelska förutom modersmålet :)

2013-01-13 @ 18:40:59
M

Till S:
Kan du berätta lite om apotekarprogrammet? Hur är svårt/lätt är det? Trivs du där? Hur många poäng kom du in med osv. Jag har funderat på det i nån vecka och det verkar som ett bra och roilgt yrke att vara apotekare.
Förresten när jag sökte på studera.nu så står det inte att apotekarprogrammet finns på Göteborgs uni,vilket det däremot gör på deras hemsida? Har den tagits bort eller e den fortfarande kvar? Jag bor i Halmstad och vill inte flytta så långt som till Uppsala eller Umeå för att läsa det annars...

Hoppas att du kan svara mej och att jag inte är jobbig med mina frågor haha

2013-01-13 @ 18:51:57
S

M:
Apotekarprogrammet är ganska svårt och det är mycket plugg, men om man pluggar och hänger med så klarar man det. Jag trivs bra där, jag tror det passar dig om du gillar kemi och biologi, speciellt kemi eftersom vi läser väldigt detaljerat om det.
Jag kom in via mitt gymnasiebetyg som låg på 19,5.

Göteborgs Universitet har apotekarprogrammet men jag tror att du inte kunnat hitta den på studera. se eftersom intagningen sker bara till hösttermin.

Jag hoppas mitt svar hjälpte dig med dina funderingar :)

2013-01-14 @ 00:24:27
M

S:
Tack för att du tog dej tiden och svarade :)

2013-01-14 @ 08:56:18
ishtiak

hej jag heter ishtiak och är 18 år gamal gillar din blogg du tar upp bra rupriker önskar om du kan lägga Hijab and modesty step two för jag gillade den första allt du hade skrivit var så bra må gud välsigna dej och dina goda råd tycker att du ska dela me dig av dina goda ideer och jag hade alltid tänkt på samma sak som du skrev och alhamdullela kunnde hoppa övet till steg two och ha abaya eller kjolar på mig och kmr fortsätta med det jag är så stolt över mig själv och stolt att det finns tjejer som dej som hjälper andra tjejer och börja våga ta detta steget för det är jätte viktigt och för alla som läser min kommentar gå till kategorier relgion och läs Hijab and modesty: step 1 och sög t er själva om ni skäms från folk så tänk att skämmas från gud först för ja var en sån som sa alltid nej ja kan nt ja skäms men tills det kom dagen ja tänkte att nt skämmas mer från folk istället så ska jag skämmas från gud

Svar: Mashallah så duktig du är! jag tänkte på det häromdagen. Borde nog ta tag och skriva step 2. Även om jag inte riktigt minns vad jag hade planerat haha :)
Sara

2013-01-14 @ 17:49:55
warda

Jo ibland så kan det bli riktigt jobbigt men jag älskar att göra det. Planerar min dag bättre då jag väljer när jag ska plugga. Får också mycket mer hjälp än när jag gick på vanlig gymnasie. :)

Svar: så länge det går bra för dig och du trivs så är väl det viktigast! lycka till <3
Sara

2013-01-15 @ 21:06:08
newsyn

Jag läser din blogg, men jag är inte anonym haha! :)
ville bara kika in och hälsa. Kram!

Svar: haha alltid välkommen att kika in fina du! kramis <3
Sara

2013-01-22 @ 15:04:53
URL: http://newsyn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0