Tystnaden som uppstår...

...när matchen tar slut. Det slutade inte riktigt som vi hade hoppats, men man ska ändå inte se detta som förlust för Irak kom på andra plats vilket betyder silver. Den Irakiska målvakten Nour Sabri vann priset för bästa målvakt och lagkaptenen Younes Mahmoud vann också något pris.  Min syster försöker trösta sig själv "egentligen är silver min favorit färg. Det är mycket finare än guld" hahaha skit söt.
Men anyways nog om matchen! Ska upp gå och fota lite nyheter i garderoben så att jag kan visa er ;)
Ciao!


Kommentarer
Ala

Åh jag blev så ledsen :'( Inshallah segern är Iraks nästa gång!

Fin blogg! :)

Svar: inshallah! tack finaste :)
Sara

2013-01-24 @ 01:26:36
URL: http://snoowflake.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0