The confusion of being free

Eftersom att jag idag skrev min tenta (äntligen) och inte har nästa tenta förrän 8 februari kan jag pusta ut lite. Så ivrig som jag är inser jag att jag har trippel bokat mig själv imorgon...oppsie!  Men det är så när man pluggar och känner sig i en svart lång tunnel, sen när man vet att det närmar sig slutet börjar man boka in en massa grejer, träffar med kompisar, shopping och liknande.  Så nu får jag skippa en del!
Jag har som tradition alltid shoppat efter att jag gjort en tenta, men idag slutade tentan klockan 6 så jag åkte direkt hem. Det bli lite online shopping dårå ;)  Så jag ger mig ut i online världen nuuuu
xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0