Taco+Tentaplugg=happy me!

Sitter här och pluggar till tentan med en tallrik vegetarisk tacos! Har så mycket på gång för tillfället och det är därför det är tråkiga inlägg om plugg hela tiden. Men Imorgon har jag tenta och då är jag fri igen till att göra vad jag vill och blogga om det! Jag har märkt att jag knappt orkar fixa mig de dagar då det närmar sig en tenta och sen när tentan är över sitter jag en timme framför garderoben varje morgon och väljer ut kläder och smycken hahah. Det måste nog vara en omedveten strategi som jag använder.

Tenta=Deppig=No fashion=Ew
No tenta= Fashion Addict=happy days=NO money= opps?



Kommentarer
L

Haha jag äter också mycket när jag pluggar! Gymmet nästa!

Svar: Hhaha verkligen! får börja redan imorgon :)
Sara

2013-01-29 @ 22:26:32
Anonym

Åhh kan du berätta hur du fixa den? Och vad är det för sås över (den orange aktiga)?

Svar: Det är jätte lätt! Lägg Nachos chips i en tallrik hyvla ost och strö över och in i mikron en liten stund så att osten smälter. Lägg lite grönsaker över t.ex. majs och sallad. Häll över lite taco dip sås och andra såser som du gillar. Jag hade bara taco dip (den röda) och Rhode island sås (den orangeaktiga ;)) Så är det klart!Snabbt och enkelt!
Sara

2013-01-30 @ 13:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0