Sick!

Jag skrev igår att jag hade hög feber ont i kroppen och hosta. Imorse när jag skulle be fajr bönen svimmade jag två gånger och en halv och det slutade med att jag bad sittandes.
Jag har degat i soffan med filtar, mobilen, datorn, alvedon och tv:n hela dagen. Min mormor är också sjuk och när jag kom hem från Irak gav hon mig massor med pussar och kramar så jag tror att hon smittade mig. Ajabaja!
Fick avboka ett möte idag och imorgon har min kusin bjudning som jag helst inte vill missa!! Hatar att vara sjuk :(



Kommentarer
Yasmin

Hej, jag vet nt vF jag tycker en sak e jätte konstig, och det e att vi nt har fått höra om hur din resa ti irak har varit,,, du skrev mkt om Istanbul men inget om ditt hemlands resa, why??

2013-01-08 @ 17:41:27
N

Krya på dig :)

Svar: tack så mycket!
Sara

2013-01-08 @ 18:44:09
URL: http://muslimtjej.blogg.se
Anonym

jag hållar me dig Yasmin

2013-01-08 @ 20:54:35
Yasmin

Eftersom det e din första resa dit så tycker jag att det känns väldigt konstigt att inte höra något från dig ang resan, nu kanske du har planerat o tänkt att lägga ut bilder därifrån men jag tänker mest på dina tankar o så kring resan,

2013-01-08 @ 21:30:33
Anonym

håller me yasmin oxå

2013-01-08 @ 21:32:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0