Shopping with Mami

Kom precis hem från Vällingby. Har varit på en snabb shoppingrunda med mamma. Haha vi sprang verkligen från butik till butik. Som ni vet har jag tenta och måste plugga men det blev för mycket så jag tog en paus ;)
Köpte en sjal, iphone skal, present till min kusin som fyller år, en present till en kompis som fått en bebis och en oljedoft grej.
Ett tips till alla som älskar nitar, Belle Shoes har fått in massvis med underbara väskor med nitar! de har också en massa skor med nitar sen tidigare. Men jag fyller ju år snart så jag pekade ut en del saker som jag dööööör om jag inte får!

Jag fastar idag och är otroligt sugen på semlor. Får nog gå i väg och köpa när jag har brytit fastan :)



Kommentarer
Sumaya

Har sett att du vart & shoppat ofta i Vällingby, bor duni närheten? Cuz I doo :)

Svar: Jag bor i Solhem, det är ca 10-15 min från Vällingby med bil. Så det är väl i närheten kan man säga ;)
Sara

2013-01-23 @ 19:55:00
URL: http://summayyahhh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0