Shoppaholic problems

Bilder på en outfit jag hade i veckan. Köpte den här sjalen från h&m och matchade den med blusen från MQ. Så fort jag såg den i butiken tänkte "shit jag måååste ha den" haha.
Ja, jag har gått och blivit förälskad i döskallar.
Döskallar, kavajer, nitar och färgen mint har jag sedan sommaren inte kunnat sluta tänka på när det gäller kläder! Sen finns ju det där gamla vanliga som skor, väskor och smycken som man inte kan få nog av. Shoppholic problems...att jag har internet i mobilen gör inte saken bättre.
Finns det något specifikt mönster, plagg eller färg som ni gått och kärat ner er i för tillfället?



Kommentarer
Yasmin

Mashallah såååå fint, allt passar dig, hahah va söt du e som har blivit kär i dödskallar,


Jag har märkt en sak, nu när du har blivit sååå jävla duktig på att uppdatera bloggen och lägger flera inlägg o bilder så har folk slutat kommentera, var e niiiiiii????????
Psykiatri e jätte intressant ämne

Svar: Hahah habibti du är så söt! visst har jag blivit bättre! idag har jag haft så fullt upp så det blev ett mini uppehåll..but Im back on saturday!
Sara

2013-01-24 @ 21:37:31
Nora

Ännu en av dina anonyma läsare haha
nu har ja dock skrivit in mitt namn :P

Måste bara tilläga att jag hela tiden har trott att du var Libanes (?)
Fram till irak matchen då jag såg ditt inlägg :D
tummen upp

Svar: Yaay jag gillar namn :DHaha Libanes, vart har du fått det ifrån? jag som har skrivit så mycket om Irak på senaste tiden!
Sara

2013-01-24 @ 22:04:57
ishtiak

hej så fin du e i out fiten kan du inte göra hijab video för oss syster på hur man kan göra den här setan hijab

Svar: Tack så mycket! Det finns massor med hijab videon på youtube sök bara "Hijab tutorial" så kommer massvis med klipp upp. Men jag ska tänka på saken ;)
Sara

2013-01-24 @ 22:30:21
Monamar

Hej! Det jag igen jag ville bara säga du väljer rätt färger lika som din mor hehe mashala ,allt passar din stil ;)

Svar: haha tack! Ja det klart jag lär mig från min mama ;)
Sara

2013-01-24 @ 22:45:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0