Reed Diffuser

The body shop har länge haft Reed diffusers som jag lärt mig att det heter men nu har andra klädkedjor som t.ex. h&m fått in sådana också. Det är en behållare med en oljedoft och man har i ett par pinnar som suger åt sig oljan och sprider doften i rummet. Men nu har H&m fått in ett par olika sorter så jag köpte en för att prova och jag kan säga att den faktiskt var jättebra!. Jag trodde att jag köpte den som doftar Vanilj men så hade jag tagit fel så jag fick en som luktar Cotton Flower. Den är inte lika bra som de mer dyrare varianterna hos The body shop eller Zara home men det doftar gott i rummet och det är väl det som är syftet!
De finns att köpa i h&m som sagt och kostar 99 kronor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0