Organisering

Jag upptäckte sedan något år tillbaka att organisering är viktigt och är riktigt smidigt när man sen vill hitta något. Så jag organiserade mina msycken och mitt smink. Men när det kommer till papper och böcker.... ja låt oss säga att jag lär mig fortfarande.
Man kan köpa förvaringsboxar från IKEA som man kan ha i sina slådor. De brukar komma i olika storleker och det finns en stor box som är indelad i mindre boxar i olika storlekar. Sen kan man köpa en hänggrej som man kan hänga upp på insidan av garderoben och hänga smycken på. Jag har köpt en galge med krokar för att hänga smycken på från london och den använder jag också. Egentligen kan man hitta sådant lite överallt och det gäller att vara kreativ. Sen har jag så mycket smycken att sånt som är överflödigt har jag lagt i påsar som jag slängt in längst in i lådan. Måste verkligen försöka rensa mina smycken någon gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0