New In.

Sunday Funday!
Idag vaknade jag tidigt åt frukost i lugn och ro, tittade på tv en stund, hoppade in i duschen och har vilat och bett.  Igår gick var vi och fikade hos vänner till familjen som mina föräldrar känt sedan de kom till sverige.  Det var riktigt trevlig stämning och de bjöd på en massa gott. Jag hann knäppa bilder på en del nya plagg men jaghann inte ladda upp de så de kommer upp nu :)
Nu ska jag försöka läsa klart artiklarna för att jag ska på fester i helgen och kommer inte kunna plugga till tentan.
Kavaj från Lindex
Klänning från Åhléns
Klänning från Lindex
Kjol från M&S i london


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0