Like a bee

Idag känns det som om jag har surrat runt överallt och ändå inte pluggat något! En riktig seg dag och jag blir så galen på att de ska vara så mörkt ute hela tiden. Jag har bara läst 2 sidor ur den där 46 sidiga artikeln som jag måste läsa. Blir så irriterad på mig sjäv! Jag har haft fullt upp och inte kunnat uppdatera så imorgon får jag ta igen. 
Jag vill tillbaka till Irak! varje gång jag tittar på bilderna vill jag tillbaka till värmen och alla otroligt trevliga människor. Antar att jag mår bättre när Irak vinner mästerskapen imorgon (inshallah).
Nu måste jag läsa artikeln. På riktigt.
 
 


Kommentarer
Yasmin

Mahsallah syster så mogen du e. Gud bevarar dig till din familj och dina käraste amin YA rab, ang irak ooooh heregud snacka nt om d, hoppas dom vinner idag, fan vilken glädje d kmr täcka Iraks himmel ikväll om dom gör d , o irak behöver verkligen glädje, till och me vi som bor här känner att vi vill ha den glädjen ikväll, hoppas hoppas Gud glädjer oss ikväll

Svar: Habibti dina ord är så vackra mashallah <3 Jag hoppas verkligena att vi vinner!!! ya rab <3
Sara

2013-01-18 @ 14:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0