Library

Assalamu alaikom finfinaa!
Har inga föreläsningar idag så det blev en pluggdejt med gänget. Det tog mig en timme och en halv att åka in till ki på grund av att tåget först var sent, sedan stannade det för stoppsignal och till sist togs det ur trafik. Hoppade av i centralen och väntade på nästa tåg istället.
Men nu sitter jag här och läser artikeln som inte är 20 sidor som jag sa igår utan 46 sidor! Buhu
När jag åker hem ska jag och mamma till Bromma för lite efterlängtad shopping.
Har förresten börjat använda mitt keek konto som jag skapade för drygt ett år sedan typ. Kolla in det heter saraajawad där :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0