Iraqii to the wiiiiiin

Yaaaaay so happy! Irak vann precis matchen mot bahrain, de går vidare till final och jag har ingen röst kvar. När det kommer till fotboll är jag Iraqiii for life haha no Sweden no batikh. Hehe
Nej men seriöst det irakiska folket har gått igenom mycket, att vinna en match är en big deal för alla! Hela landet står ihop i gemenskap för att fira. Vare sig man älskar fotboll eller hatar fotboll, det är bara att gå ut på gatan och dansa. Seriöst om ni har irakiska kanaler titta hahha!!
Anyways, måste läsa en 20 sidig artikel på engelska med jätte liten och tät text. Blä.



Kommentarer
..

Grattis till alla irakier :D

Svar: tackar! :D
Sara

2013-01-15 @ 21:28:12
Anonym

Hahaha no seeden no batikh, så klockren! Såg oxå matchen, asså jag älskar de wallah, att max 22 pers kan göra en hel befolkning så glad är otroligt. Haha undrar vad mina svenska grannar tänkte när se fick höra vårt skrik ( bor i lägenhet) :)

Svar: hahaha tur att vi bor i ett enskillt hus då! men jag tror att hela grannområdet kunde höra våra oväsen i alla fall ;) <3
Sara

2013-01-15 @ 22:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0