Irak

Jag vet att det finns massor med otroligt vackra bilder på strand, solnedgång, vattenfall, plamträd och sånt. Ni vet bilder där man tänker shit jag vill stå där och glo på den här utsikten för evigt. Jag älskar sådana bilder!
Men jag måste säga att jag inte kan sluta drömma mig bort till den här platsen. Bilden är så otroligt vacker!!!! Jag har den som bakgrund på mobilen och datorn :D
Nu vet jag inte om färgerna är riktiga eller redigerade, jag gissar på det senare med tanke på mannen som lyser i sin vita tröja. Men den är ändå vacker.


Kommentarer
Anonym

Jätte fin bild :)

2013-01-27 @ 15:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0