First day

Idag började jag igen. Back to school we go. Riktigt seg dag det har varit men imorgon är jag äntligen ledig igen! Haha
Jag har inte ätit något på hela dagen :(
Ska äta så fort jag kommer hem, titta på ett helt nytt avsnitt av pretty little liars(!!) och åka sedan till moskén för att sörja vår älskade profets bortgång frid vare över honom och hans familj :(
Om jag har rätt så är hans bortgång på lördag men ceremonin börjar redan idag och jag känner att det inte är något man borde missa. Det är trots allt profeten Mohammed, mänsklighetens profet och Allahs sändebud. Så om ni har chansen att delta i någon ceremoni som äger rum någonstans gör det.
Ta hand om er finisar!



Kommentarer
..

Mashalla, hur va det i moskén?

Svar: Det var verkligen värt det! När de återberättade historien om profetens sista stunder och hans begravning kunde jag inte hålla tillbaka tårarna... Det var dock väldigt få människor där, vilket är riktigt synd :(
Sara

2013-01-10 @ 23:09:20
..

Förstår dig, inte så lätt att hålla tillbaka tårarna :'(. Det var synd att jag inte kunde vara där idag.

Svar: inshallah nästa gång!
Sara

2013-01-11 @ 00:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0