BOMB

Imorse väcktes mina kusiner av att polisen bankade på dörren. De bad de utrymma huset och lämna området för att man hittat en bomb i villan bakom de. Fint sätt att starta dagen på haha.  De kom i all fall hem till oss, vi åt frukost och uppdaterar aftonbladets hemsida var femte sekund för att se om någon ny info kommit up.
Det första jag tänkte på när de kom in genom dörren var att ingen hade något med sig. Var och en hade telefon och laddare and that's it. Om det var jag skulle jag springa runt i huset som en galning för att inte glömma några värdesaker. Gud vet om det är en riktig bomb eller inte och dessutom är polisens "bombtekniker" en robot och jag vet inte riktigt hur säkert det är.  Men man blir väl självklart chockad och vill typ lämna huset så fort som möjligt...
Men hoppas på att det bara är ett misstänksamt föremål och inte en riktig bomb inshallah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0