A new day, a better day

Godmorgon!
Idag mår jag mycket bättre än de tidigare dagarna alhamdullilah. Jag vet att många utav er väntar på irak inlägget och som ni ser så har jag varit sängliggande i två dagar, haft illamående, huvudvärk och svimmat nästan tre gånger. Så ni får vara liiiiite tålmodiga inlägget kommer jag lovar finisar! Anledningen till varför jag skrev om Istanbul först var att jag var först i Turkiet och därifrån åkte jag till Irak.
Idag ska jag som sagt på bjudning hos min kusin och när jag kommer hem ska jag skriva inlägget. Så på kvällen kommer det troligen upp inshallah.
Att skriva ett sådant inlägg tar tid och är krävande och därför har jag fyllt ut tomrummet med inlägg som jag kunde skriva medan jag var sjuk. Hoppas ni förstår :)

Här är en bild på dagens smycken:
Klocka: DKNY
Armband: Turkiet (Sultanhamam)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0