10 things you didnt know about me

1. Jag avskyr att vara sen och trots detta är jag sämst på att passa tider.

2. Jag skrattar hela tiden. Jag älskar att skratta och när jag gick i tredje klass skrattade jag en gång så mycket att jag kissade på mig....På riktigt.

3. Jag vill ha en kattunge! Ångrar den dagen vi sålde vår lilla katt och nu vill ja ha tillbaka henne.

4. Jag fyller 20 år den 17:e februari. Det låter konstigt i mina öron och jag känner mig gammal!

5. Mina drömresmål är Malaysia, los angeles, New york, Paris och Maldiverna. Jag vill jätte gärna åka på en jorden runt resa! (Inshallah)

6. Jag är född i Uppsala och bodde där i två och ett halvt år.

7. Jag har ofta beslutsångest. Speciellt när jag shoppar och inte kan välja vad jag helst vill köpa.

8. Jag har aldrig haft ett jobb (praktiserat en gång och hjälpt släktingar på deras jobb några gånger)

9. Jag har ingen riktig hobby. Alltså inget som jag älskar att hålla på med typ fiska, rita eller något. Synd :(

10. Jag är ganska målmedveten och om jag bestämmer mig för att göra något går jag runt och tänker på det tills jag gör det. Jag gör ofta "dagens schema" Men jag kan ändå aldrig hålla mig till den trots min målmedvetenhet.

11. (BONUS) Jag har som mål att en dag åka på resa med bara kompisar/kusiner. Hoppas på det i sommar!



Kommentarer
..

Vilken fin fotograf ;-)

Svar: Tackar!
Sara

2013-01-10 @ 23:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0