Too much at the same time

För mycket händer på en och samma gång och jag känner mig stressad. Känns som om livet drar i mig från olika håll och ibland vill jag bara få tiden att stanna. Tänk om det skulle finnas en pausknapp...

Jag har tenta på fredag men har inte riktigt pluggat för jag kan inte koncentrera mig. Nästa tenta är inte förrän i slutet på februari så jag ska försöka tänka på annat än plugget från och med fredag.
På fredag har vi gäster på kvällen, sen är det fest på söndag och sen ska vi ut och bowla under veckan och veckan efter det fyller jag år. Så jag kommer ha annat att tänka på än plugg vare sig jag vill det eller ej haha!
Anyways, ska försöka power plugga de sista timmarna innan jag går och lägger mig.
kram på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0