Shine bright like diamond in the sky.

Hade ingen internetuppkoppling igår hemma hos mina kusiner så jag kunde inte blogga. Men idag är en ny dag och allt har gått bra hittills. Jag ska ut med familjen och köpa ipad (tror det blir en vit), skor till min syster och lite annat som behövs. So basically en liten shoppingrunda ;)
Sedan ska vi på Middag hos mormor där resten av släkten är samlad. Ska bli kul att se alla trots att vi sågs igår haha! Men man kan aldrig få nog av familjen, nära och kära. De får mig att må bra och jag är så glad över att vi alla har en sån bra relation, mashallah må Allah bevara de allihop.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0