Saturday!

Morsning Korsning!
Jag fastar idag och vaknade super hungrig :(
Ska snart iväg till en kompis för att agera frisör haha. Nej men min kompis ska på bröllop och hon ville att jag skulle fixa hennes hår. Vi får titta på någon tutorial på youtube och följa stegen typ.
Senare idag får vi gäster över på middag så det blir inte så mycket plugg för min del. Jag har inte pluggat något på två veckor så det är dags att börja snart. Imorgon ska jag på fest så jag får börja plugga på måndag :P



Kommentarer
Anonym

Uppsättningen var super! Tusen tack habibti <3

Svar: bil 3afiya bebis!! Du var säkert vackrast där min prinsessa!
Sara

2013-02-24 @ 19:31:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0