Inspiration på inlägg?

Har black out varje gång jag loggar in på http://blogg.se">blogg.se
Vet inte vad jag ska skriva :(
Jag har fått en del kommentarer om att ni vill se mitt rum. Kan kanske ta bilder lite senare. Men vad för andra grejer vill ni se här på bloggen. Jag vill inte att det ska vara en tråkig blogg och därför vill jag skriva det ni vill läsa.
Jag har varit upptagen för att jag håller på med lite andra grejer just nu och det tar en stor del av min tid.
Skriv vad ni vill så ska jag försöka fixa ett sådant inlägg :)



Kommentarer
Noor

Du kan sätta ihop ett collage på dina tex 6 favorit outfits från den senaste tiden :)

Ifall du läser andra bra bloggar (kanske muslimska bloggar) som du kan tipsa om och skriva en mening som beskrivning om varje blogg.

Jag har märkt att du har börjat bära kjolar som något heltid och måste säga först att det ser väldigt elegant och fint på dig men kan du inte skriva lite om det inte kändes konstigt att ha det under vintern? (frågar då jag själv funderar på detta med att bära kjol)

Du kan tipsa om dina favorit hemsidor som du shoppar ifrån.

Allt du skriver är verkligen inspererande och roligt att läsa :)

2013-02-22 @ 17:04:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0