Dålig uppkoppling

Idag har jag tyvärr jätte dåligt internet uppkoppling. Alla datorer är tröga och man kan i princip inte komma åt någonting. Så det blev inte mycket bloggande.
Imorgon är jag ledig förutom ett möte halv ett och sen så har vi gäster över på middag. Annars blir det lite plugg och skriva inlägg så klart ;)
Tänkte försöka åka förbi stan på vägen hem från mötet för att köpa en present till mamma som fyller år på onsdag! Är inte riktigt säker på vad det blir men troligtvis en väska.
Nu ska jag i alla fall skriva en stund och försöka fixa nätverket så att jag kanske kan se på film.



Kommentarer
Anonym

As-salamu aleykum syster. Tack för en bra blogg!

Vet du hur mycket frakten kostar på bonprix.se?

Svar: Hej finis! tack! Frakten kostar 49 kronor :)
Sara

2013-02-04 @ 14:35:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0