Im Back...again!

Hej i stugan!
Hoppas allt är bra med ALLA och att ni har det bra under fastan. Hoppas denna heliga månad har givit er välsignelse och tid till att reflektera över era handlingar inshallah.
Kan inte fatta att månaden Ramadhan snart är över, har en jobbig känsla av att jag inte har utnyttjat det till fullo :(
Men kher inshallah ;)
Har fått mycket klagomål från många om att jag borde börja blogga igen och jag vill så gärna göra det och jag ska försöka också. Har haft fullt upp med förlovningsfest, gäster från utlandet, min fästman och mycket annat. Men ska försöka lägga ner mer tid på bloggen inshallah.
Hörs snart igen sötnosar :)
Kram på er!


Kommentarer
nhonJonson

Bor du i Stockholm ? Du studerar till legoped , jag undrar hur många år det tar tills man utbildar sig? Är det roligt o spännande ? Vad gör man exakt ? Skulle vara tacksam för ett svar :)

Svar: Ja jag bor i Sthlm. Logopedpeogramet finns i Lund, Linköping, Umeå och Uppsala annars också. Jag har ett inlägg som heter logopedprogrammet. Läs det så tror jag du får svar på många utav dina frågor :)
Återkom annars!
Sara

2013-08-06 @ 03:24:20
Secret Sweetness

Grattis till förlovningen! Och fin blogg har du förresten, Masha'Allah :)

Svar: Tack sötnos! :)
Sara

2013-08-08 @ 19:24:55
URL: http://secretsweetness.blogg.se/
Mariam Sadat

Salam, kan absolut förstå att du inte hinner eller har tid. Att vara förlovad tar verkligen tid för en även om man verkligen inte trodde det.. HAHA bara att vara nykär tar oxå tid :P

2013-08-24 @ 12:09:33
URL: http://narsolenskiner.blogg.se
nora

e det din man som inte låter dej blogga nån mer nu när ni gifte er ?

Svar: Nej min fästman är den som tjatar på mig att fortsätta blogga haha
Sara

2013-08-29 @ 17:19:16
Noor

Men herregud Nora, kan du sluta med att ha fördomar, människan har helt enkelt inte tid och tror du hon ens skulle vilja blogga mer när hon ser kommentarer som dina. Lägg bara ner, har du inget trevligt att säga säg inget alls lämna dina antydningar till dig själv.

2013-09-02 @ 08:39:46
URL: http://muslimtjejs.blogg.se
huda

hej gumman önskar att du kmr börja blogga igen när du har tid du har så fin blogg och många gillar den . kanske du kan blogg om hur man planerar förlovnings fest efter som kanske du vet mu efter att du har förlovad dej eller gifte dej 😃
fy på dej nor som inte har något liv o skriver såna saker gå skaffa ett liv

2013-09-05 @ 20:06:33
huda

eller nora förlåt *

2013-09-05 @ 20:07:07
...

Heeeej!

Det var länge sen jag va inne på din fina blogg. Jag förstår att du inte hinner blogga men ville bara säga att du har en underbar blogg. /B

Svar: Tack gulliga du! Har börjat blogga igen tack vare såna som dig <3
Sara

2013-09-23 @ 22:26:02
M

Aren't you coming back?! Vi saknar dig :)

Svar: Back already! ;)
Sara

2013-10-08 @ 12:30:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0