Har inte slutat blogga och har inga planer på det ännu!

Vill börja med att tacka er alla för de vackra gratulationerna! Nu förstår ni varför jag varit så upptagen på sistone och inte bloggat så mycket. Visste inte att vara förlovad tog så mycket tid och energi så jag hinner knappt blogga haha. Jag har inte slutat blogga men har varit så upptagen med allt som har med förlovningen att göra, planering inför annat och liknande samtidigt som det ska balanseras med skolan och praktiken som delvis har börjat. Så det kommer komma fler inlägg som förut. Jag ska komma in i de banorna igen jag lovar.
Är det något specifikt ni vill att jag ska skriva om?


Kommentarer
Anonym

Skriv om hur ni träffades? Hur långt tog det innan ni bestämde er för förlovning?

2013-04-15 @ 20:41:41
Anonym

hej jag undra om du hade förlovat dig med en kille som heter amir är så orolig och mår riktigt dåligt nu jag är så rädd att det är med min kille du är förlovad med snälla kan du bara säga ja eller nej så jag slipper tänka så mke hela tiden,,

2013-04-15 @ 20:55:46
Anonym

ja önskar verkligen att du kan besvara min fråga för att det skulle lätta på mitt hjärata

2013-04-15 @ 21:19:57
S

Anonym: Inte för att jag vill lägga mig i, men i ett inlägg har systern skrivit att hon är förlovad med en som heter Hussein, :)


2013-04-15 @ 21:35:17
S

Ojdå, i kommentarsfältet menade jag.

Kanske borde ha låtit systern svara på frågan själv. Förlåt för att jag beblanda mig i det här!

Svar: Tack för att du försökte förklara ;)
Sara

2013-04-15 @ 21:38:13
emily

Din blogg e sjukt bra, saknas bara MER uppdatering förstås hehe men du gör så gott du kan. Tycker du har så fina kläder :)

Oj en tjej som tror att hennes kille gått och förlovat sig med en annan???? :O *kommentaren ovan*

Svar: Tack så mycket vackraste!! <3
Sara

2013-04-15 @ 22:36:00
Sara Svarar

Hej Anonym!
Jag svarade på din fråga i din förra kommentar. Du behöver inte vara orolig jag har INTE förlovat mig med någon som heter Amir.

2013-04-16 @ 12:24:48
URL: http://Exquisite.blogg.se
Anonym

tack så jätttte mke att du besvara min fråga i förra inlägget du lätta mke på hjärtat, jag önskar verkligen att du kan ha mig under din dua syster och walla är så glad nu för din skull inshalla gud ger er all lycka i världen. hoppas att gud kan underlätta för mig med och säger till att jag och den killen jag verkligen älskar mest av allt i världen kan gifta oss nån gång

2013-04-16 @ 12:57:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0