Sunday Funday!

Hello beauties!!
Idag har jag det lika fullt upp som igår med plugg, packning och städning!
och juste...Jag har beställt en klänning från Paris för bröllopet som skulle skickas direkt till London och jag var så orolig och trodde att den aldrig skulle hinna i tid. Jag har typ haft ångest hela veckan och suttit och försökt klura ut vad jag ska ha på mig, men igår fick jag mail om att den var framme i Heathrow!!  vilken lättnad :D
Har beställt skor från nelly som troligen inte hinner komma innan jag åker för att nelly har problem med sina leveranser pga lagerflytt...great.

                                                               Min frukost idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0