Spa and Sushi

Igår var min sista dag i marocko och den spenderade jag på ett Spa tillsammans med min kusin. Detta var första gången jag gick på riktigt spa och det var underbaaaart! Det är synd att det knappt finns något kvinnospa i Stockholm för det är verkligen ett måste. Alla behöver en paus någon gång för att tänka efter eller kanske inte tänka alls!
Efteråt gick vi på restaurang och åt sushi och jag har aldrig ätit så good sushi tidigare! Senare mötte vi resten av familjen på ett franskt café som heter Fréderic och åt färska macarons som också va godare än några andra jag smakat tidigare.



Kommentarer
Lina

Do you like sushi? I think its aweful but my sister loves it

Svar: I didnt like sushi before but when I tried it in marocco I fell in lovee
Sara

2012-09-04 @ 11:32:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0