Oh hello saturday!

God middag finisar! Idag ska bli en riktigt produktiv dag. Jag ska STORSTÄDA mitt rum, plugga inför tentan och försöka mig på att packa inför London-resan. Har jag sagt att jag ska till London förresten? Aja ska till dit på tisdag kväll för att gå på min kusins henna fest på onsdagen och bröllop på fredagen och sedan hem igen på lördagen! Det blir en power resa haha
Men nu måste jag påbörja mitt schema :) hejsvejssss

Ps. är det någon som ska på demonstrationen i östermalmstorg idag?



Kommentarer
Mrs.Coskun

Trevlig resa bejbs ! <3

Svar: tack älsk! :)<3
Sara

2012-09-23 @ 10:31:51
URL: http://rgc.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0