Hejhej sverige!

Tillbaka igen! Gud vad jag är trött. Min kusins bröllop var jättekul och ingen satt still! Det enda negativa var att vi var med i en bilolycka på vägen dit (alhamdulillah inga allvarliga skador) och blev sena. Hela släkten hade samlats från olika länder för att närvara och vi tog massor av bilder pt god mat och skrattade sååå mycket. Jag la mig klockan 5 på morgonen igår efter att ha kommit hem från bröllopet slängt ifrån mig klackarna och tagit av mig klänningen på direkten. Sov bara i fyra timmar och sen var det att åka på sista minuten ärenden och till flygplatsen. Pluggade på flyget och när vi väl var i sverige klockan 19 åkte vi till mormor för att öta en sen middag. Men nu ska jag äntligen lägga mig.
Har varit så upptagen de senaste dagarna med resan och alla fester... But here we go again!



Kommentarer
sara

hej, ja tänkte fråga om bruden hade bott i Sverige tidigare för att ja känner igen hennes namn o att hon skulle gifta sig nu under sep,

Svar: hej! ja hon bodde i västerås förut men flyttade till London för ett par år sedan :)
Sara

2012-10-01 @ 12:58:59
Anonym

Hoppas du måra bra och att de inte var något allvarligt habibti!

2012-10-06 @ 13:48:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0