Gymkort och glass är bra!

Köpte gymkort, firade med glass!

Köpte ett gymkort hos fitness24seven idag som har ett gym endast för kvinnor i Vällingby och när jag hade gått därifrån köpte jag en Mcflurry. Smidigt.
Varje gång jag köper gymkort någonstans så gymmar jag typ tre gånger och glömmer sedan bort det. Haha! Men nej nu hade jag tänkt skärpa mig och ska försöka gå åtminstone varannan dag Inshallah. Plus att mamma också köpte ett kort så vi kommer peppa varandra till att träna!

Tränar ni finisar och i så fall vart?



Kommentarer
Healthyyy

Jag tränar också på fitness! Älskar att komma hem efter ett pass på gymnet ;)

2012-09-12 @ 00:02:35
Anonym

Alla 24/7 fitness anläggningar har tjejgym, även jag tränar där:D perfekt för oss hijabister!:)

2012-09-19 @ 13:48:46
Anonym

Jag tränar hemma kanske 1 eller 2 ggr per vecka, blir ett hårt pass då med både styrka och kondis.. sen så har ja funderat på gymkort men ja vet att ja aödrig skulle gå dit, så får fortsätta soffpotatisa... än e mn kondis lika bra å ja börjar bygga muskler ^^ alhamdulillah. man behöver liksom inte gym för å må bra, men kklarar man å gå dit så är de väl värt hälsar latisen här som egentligen skulle ha tränat, får köra ett extrahårt pass imorgon istället...snap

2012-09-21 @ 01:28:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0