Now testing: Ecnaclyn

Hello! Förra veckan sökte jag lite på nätet efter lite tips på läkemedel för finnar och stötte på Ecnaclyn. Det är ett naturligt kosttillskott med mjölkproteinet laktoferrin som bidrar till en finare hy. Jag läste att detta hade funkat för väldigt många människor.
Så jag klickade hem ett paket med 60 tabletter från www.vitaminbutiken.se i söndags och fick det idag. Så de har verkligen snabba leveranser i alla fall.
Man tar en tablett om dagen i 8 veckor och jag kan säga att jag har höga förväntningar haha. Hoppas verkligen att detta funkar! När jag har tagit det här i åtta veckor får vi se om något har förändrats och då kommer även en utvärdering inshallah :)



Kommentarer
E

Åhhh spännande!

2012-10-16 @ 19:54:49
Anonym

Glöm inte göra en review. Jag vill veta :)

2012-10-20 @ 17:54:03
Sabina

Hej, hur går det men ecnaclyn? Har det hjälpt något? :)

Svar: Hej! jag använde det i ett par månader men märkte ingen skillnad så jag slutade med tablettera.
Sara

2013-04-16 @ 16:58:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0