Höststädning

Happy saturday finisar!
Hoppas att alla haft en trevlig dag hittils. Själv har jag städat som bara den! Hela familjen har varit ute och städat i trädgården, klippt gräs, krattat och klippt vår häck!
Nu ska jag ut med pappa för att han ska lära mig köra bil för första gången! kan inte fatta att jag har fått övningsköra sedan jag blev 16 och ännu inte använt den möjligheten. Jag som alltid sa att jag skulle ta körkortet så fort jag fyllde 18... haha! men 19 år är väl också okej :)
Hursomhelst, efter detta ska jaghandla lite saker för att jag tänkte göra Cupcakes och Cake Pops. Pictures kommer inshallah.



Kommentarer
Anonym

Läste i en kommentar att du är från irak så antar att du är shia?

Svar: Jag tror inte det spelar någon större roll om man är Shia eller sunni. Vi är alla muslimer som delar samma religion, tror på samma Gud, samma bok och samma profet (S.A.W) ...Men ja jag är shia-muslim :)
Sara

2012-10-14 @ 04:26:27
Anonym

Är du gift? :)

Svar: Nope! :)
Sara

2012-10-14 @ 22:20:35
Anonym

Hur tänker du krig giftermål ? Redo eller för tidigt?

Svar: Eftersom att jag pluggar och har fullt upp med det så vill jag helst inte gifta mig nu. När jag har läst klart 2:a året kanske jag kan tänka på annat än tentor ;) Men i slutändan vet man ju aldrig vad Gud har planerat för en!
Sara

2012-10-15 @ 01:15:36
Anonym

Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en Sunni? Eller måste han vara shia/irakier ?

Svar: Jag har faktiskt aldrig tänkt på det förut. Det beror nog på personen, hur religiös han är vad han tycker om olikheter mellan sunni/shia osv. Samma sak om det är en person från ett annat land. Det beror helt enkelt på personligheten, Om vi har FÖR olika åsikter så kanske det inte skulle funka så bra och det kan bli jobbigt när man ska uppfostra barn tillsammans om man har för olika tankesätt.
Sara

2012-10-15 @ 01:50:38
Anonym

Okej, får man fråga vad du söker hos en man? :)
Inte för att du söker nu men om du hade gjort det

Svar: Jag tycker att det är viktigt att en man är någorlunda religiös för då kommer han verkligen veta hur man behandlar en kvinna inom islam och inte ha det där kulturella tankesättet om att kvinnan måste vara hemmafru och ta hand om barnen och mannen jobbar till sent på kvällarna, för det där är ingen familj :) sen tycker ja att det är viktigt att han är utbildad, alltså läst på universitet/högskola, att han är respektfull och INTE arg!
Sara

2012-10-15 @ 18:07:40
Anonym

Synd då sprack Jag på ett krav :(

2012-10-16 @ 13:05:40
Anonym

Hahahaha vilket krav uppfyllde du inte?? Anonym ???

2012-10-16 @ 19:07:23
Anonym

Respektfull haha skoja inte utbildad :)

2012-10-16 @ 21:26:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0