Godnatt!!

Har precis använt Twilight Bath Bomb från Lush och jag känner mig som en nyfödd som luktar vanilj och lavender!
Älskar verkligen alla produkter från Lush.

Här är i alla fall det jag köpte idag:
- Neon gul/grön stickad tröja från Gina tricot
- Silver glittrig kavaj från Gina tricot
- Silver Collar brcklace ftån ur&penn (finns även inne på h&m, Gina o typ alla andra affärer)
-Parfym från Zara Woman.
Upptäckte denna parfym hos min kusin. Zara har många olika parfymer men ärligt talat har jag aldrig tittat åt deras håll förut. Men nu har jag upptäckt de :D



Kommentarer
Gina

Tröjan är underbar!

Svar: tack!
Sara

2012-10-24 @ 23:37:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0