Godismässa!

Eftersom att min baba är en klassisk arab som äger en tobak läsk och godis affär får han ofta injudningar till en massa mässor med tobak, läsk, godis och hela köret! Snäll som han är tar han alltid med mig :) han köper produkter jag smakar och får en massa gratis prover. Man får smaka på produkter som ännu inte ens börjat säljas i butikerna.
När vi var små brukade jag och min bror plocka på oss så mycket så att vi åkte hem med påsar fulla! Men nu är det inte lika lätt att gå fram till ett bord och ba "hej jag vill bara ta en påse godis, hejdå"
Imorgon ska jag alltså gå på just en sån mässa. Så jag lovar att ta med kameran och fota lite då får de som aldrig varit på godismässor se hur det är!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0