Go' Kväll

Hej finisar! Tentan gick otroligt bra idag :D sen var jag och en kompis och besökte en familj till en grej vi håller på med i skolan och deras bebis va sååå söt!
Idag har jag verkligen bara slappat hela dagen, låg på soffan och tittade på film(er) på netflix i princip hel eftermiddagen. Oppsie.
Jag känner att jag verkligen måste ta tag i träningen igen så att jag inte blir en soffpotatis. Men släpar mig till gymmet imorgon tror jag efter en shoppingrunda på stan såklart ;)
Men nu ska jag lägga mig tidigt för engångskull. Godnatt
Ps. Bilderna tog jag på vägen hem idag.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3373355/images/2012/pic_5085aa169606ee035b1623fb.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0