And the sun goes down...

Snart har solen gått ner och jag får ätaaa och dricka!! Det har varit en ganska lugn dag och jag har varit ovanligt trött. När jag fastar brukar jag annars få en energikick och kan typ inte sluta prata men idag var det tvärtom. 
Hemma är det storstädning och vi fixar med ljusslinga och liknande fint för att få lite eid stämning hemma :D
Jag är som tur ledig imorgon och hela familjen ska till moskén för att be eidbönen!  och sen får vi se vad vi gör av dagen. Sen blir det ju helg och på måndag är jag också ledig så lustigt nog har jag fått ett eid-lov hahaha!

Ahhhh solen har gått ner! Time for food and prayers ;)


Kommentarer
Anonymidiisoosdaa

Jag fastade också idag! Det är en sån speciell dag och många fastar alhamdulillah!

2012-10-26 @ 01:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0