Wednesday!

Idag kände jag för att klä mig i lite färger! Det blir så dystert annars så här dags på året när man vaknar och det fortfarande är mörkt. Det enda positiva är väl att man kan be fajr bönen (morgonbönen) när man vaknar för att gå till skolan/universitetet/jobbet då slipper man ju vakna mitt på natten för att be :)
Skjorta- ellos.se
Kofta- Suite Blanco
Kjol- Warehouse
Sjal- Suite Blanco
Väska- Primark
Smycken: Guldfynd och h&m
Vad brukar ni göra för att det inte ska kännas så mörkt?



Kommentarer
Mona

Jättefin outfit mashallah älskar din blogg! Jag brukar ha levande ljus runt omrking i hemmet och mycket i mitt rum. Det blir extra fint om det är doftljus också!

Svar: jättefin idé! har själv använt levande ljus ett par gånger och det funkar verkligen :D
Sara

2012-11-14 @ 14:42:21
H

så fin gillar sjalen

Svar: Tack! :)
Sara

2012-11-14 @ 19:24:41
Samira

Schnyyging!

Svar: Nämen tack!
Sara

2012-11-16 @ 01:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0