Önskeinlägg: hijab med byxor

Jag lovade bilder på hur man kan matcha tunikor/klänningar med byxor och hijab. Detta Bara om man då använder byxor (vilket jag själv gör) och gör du inte det kan du bara bortse från detta inlägg :)
Okej, jag måste säga att det var otroooligt svårt att hitta passande bilder. Jag märkte att folk på bilderna antingen har kjolar/abaya på sig eller byxor med korta tröjor. Finns inget mellanläge liksom. Men jag lyckades ändå samla ett par bilder trots att jag inte är helt nöjd med en del.
När jag köper tunikor/klänningar brukar jag försöka att inte köpa kortare än 90cm långa (man kan se längden online oftast).
På sista bilden är det jag i den vinröda spetsklänningen.



Kommentarer
Anonym

Tack så mycket fina du. Mycket inspo

Svar: Det var så lite gumman! Hoppas det hjälper :)
Sara

2012-11-23 @ 00:23:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0