Inspiration för blogginlägg

Det är så mycket kul man kan göra med en blogg, men jag känner alltid att jag inte kommer få någon respons typ. Har länge funderat på att ha en tävling, men är rädd att ingen deltar. Vill ha frågestund men tänk om ingen ställer frågor. Det enda jag vet att jag kan blogga om är outfit-bilder och tips på vart man kan köpa vad... Och det är inte varje dag jag har en outfit-bild eller kan leta upp kjolar eller annat likanande som jag kan tipsa om. Därför blir det dåligt med uppdateringar. Men om jag vet att jag får respons så kanske jag skriver mer eller gör lite roliga aktiviteter på bloggen.
Om ni har tips på något ni vill att jag ska ta upp/göra på bloggen så tar jag jätte gärna emot alla förslag!


Kommentarer
Amina

Hej
Snubblade in i din blogg helt randomly, och tycker den är hur bra som helst!
Har en fråga om din utbildning, är den svår? är det mycet plugg? och om du har lust att svara vad du pluggade i gymnasie :)

Svar: Hej! vad kul och välkommen :)Jag tror att alla utbildningar har kurser som är svåra och kurser som är lätta. Första terminen var det mycket psykologi och om man tycker om det så är det inte svårt men det var mycket som man skulle läsa. Andra terminen var det väldigt mycket svenska, språk och ljud och det tyckte jag var lite svårt men det gick bra i alla fall.Tredje termine tycker jag har gått jätte fort och vi har mest haft inlämningar.
Sen har vi redan från början hela tiden haft medicinska kurser och jag älskar medicin så jag brukar tycka att det är roligt att plugga till det. Så jag skulle helt enkelt säga att en del är svår och en del är lätt men det beror jättemycket på vad man tycker om.
Jag läste natur medicin på solna gymnasium.
Sara

2012-11-28 @ 20:12:59
flower

hej!kan du göra ett inlägg om vad du använder för smink vardagligt? och hur du sminkar dig? vad tkr du om smink med hijab?
och jag älskar din blogg.

2012-11-28 @ 22:50:09
Anonym

Gumman du ska veta att du har trogna läsare därute. Jag e en av de och känner många som läser din blogg. Jag brukar gå in flera gånger/dag, tänk så besatt är jag av din blogg. Fortsätt så :)

Svar: Så söt du är finaste! Det värmer verkligen :D<3
Sara

2012-11-28 @ 23:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Exquisite

Definition: Of special beauty or rare excellence.

RSS 2.0